Možná že je klasický e-shop pro nákup pohodlnější než systém, který jsme zvolili my. Stačí kliknout a už je zboží v nákupním košíku. Zaplatíte a zboží už se veze až k vašim dveřím. Ale funguje toto dokonale? Není lepší, když se na to co kupujete nejprve zeptáte? Není lepší ujistit se předem, zda kupuji ten správný náhradní díl? Nezávazně se zeptat pomocí jendoduchého formuláře. A teprve až vás naši odborníci ujistí, o správné volbě, pak si s klidem zboží objednáte. A tím si všichni ušetříme zdlouhavé a komplikované výměny zboží či vracení peněz. Motocykly, náhradní díly a vše okolo, to není jako kupovat housku na krámě. Lepší je v klidu nejprve zjistit co přesně potřebujete. V nepřeberném množství náhradních dílů, kdy někdy vynechání či záměna jediného čísla či písmene způsobí, že náhradní díl nebude pasovat na váš motocykl, vám nabízíme odbornou pomoc. A i kdyby se přecejen stalo, že například náhradní díl nebude "sedět", pokud si u nás jakékoliv zboží zakoupíte jinak než osobně v naší prodejně (tedy přes internet či telefon), můžete nám je kdykoliv do 14 dnů vrátit a to i bez udání důvodů. Je třeba, aby bylo u nás zakoupené zboží v originálním obalu a nepoškozené. My vám vátíme jeho plnou cenu (poštovné není součástí ceny zboží).
Doufáme, že vám budou naše stránky užitečným pomocníkem a důležitým zdrojem informací. Že u nás najdete vždy to co hledáte, ale i něco navíc.